افزایش ۵۱ درصدی صادرات آبزیان بوشهر

خرید بک لینک

خلیج فارس: استاندار بوشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال، صادرات آبزیان استان بوشهر ۵۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش«خلیج فارس» به نقل از مهر؛ مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در بازدید از کارخانه عملآوری آبزیان اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه تولید آبزیان است و بخش عمده میگوی پرورشی کشور در این استان تولید میشود.

وی با اشاره به مشکلات تولید و صادرات آبزیان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت مناسبی از تولید آبزیان در استان صورت میگیرد و شاهد افزایش صادرات آبزیان استان خواهیم بود.

استاندار بوشهر از حمایت مطلوب و به موقع و قاطع از بخش خصوصی فعال در عرصه آبزیپروری استان خبر داد و اضافه کرد: به منظور حمایت از صنایع و سرمایهگذاران بخش خصوصی عزمی جدی در همه مدیران استان ایجاد شده است.

وی خواستار عملآوری و صادرات ماهیهای استان شد و افزود: رفع مشکل تامین سوخت صیادی یکی از موضوعات مهم در بخش صید و صیادی و آبزیپروری استان بوشهر است که با جدیت دنبال میشود.

سالاری با اشاره به عملکرد مطلوب واحدهای تولیدی استان در زمینه تولید، عملآوری و صادرات آبزیان، ادامه داد: صادرات آبزیان کشور شش درصد از نظر ارزش و ۲۵ درصد از نظر وزن افزایش یافته است.

استاندار بوشهر همچنین از افزایش ۵۱ درصدی وزن صادرات آبزیان استان بوشهر در شش ماهه اول امسال، گفت: این صادرات از نظر ارزش نیز ۹ درصد افزایش داشته است.

اتحادیه اغذیه فروشان و هتل داران بوشهر...

ما را در سایت اتحادیه اغذیه فروشان و هتل داران بوشهر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 10:00

صفحه بندی